Same track

2008-11-29 | 20:01:18


Lilla Liva, det ska bli bättre...

Dagen fortsätter på samma spår som i morse, alltså URKASST! Vi vägrade ut oss på KM. Men jag vet varför, och att det är mitt fel. Så det är egentligen ingenting att grubbla över, bara att ta tag i och fortsätta på vårt vinnarspår, för jag känner Liva så pass mycket nu att jag vet att hon inte gjorde det för att djävlas, och att det aldrig kommer att upprepas om jag sköter mig som jag ska.

Dock är det en person som jag mer än gärna skulle vilja banka in lite saker i skallen på...

Så, nu är frustationen som bortblåst! Jag tror faktiskt att jag ska fortsätta på min "lilla" önskelista nu, som ni självklart också ska få se när den väl blir klar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0