Tävlings-Catrine

2008-11-15 | 23:22:28


Catrine Hellberg - Moby dick

I förmiddags var jag på Dressyrtävling med mamma och Catrine på Bollerup. Catrine skulle själv tävla i LC:2, vilket gick jättebra! Det blev nog den bästa poängen hon någonsin fått har jag för mig?

Moby börjar gå riktigt fint i Dressyren, när jag och Liva följde med dem ut på en liten runda den här veckan så sprang han med riktigt höga och utsträckta ben i traven! Så alla Dressyrtanter där ute får snart se upp!

Jag lägger in bilderna imorgon, klockan är ju ganska mycket faktiskt!...
Postat av: Catrine

Vad gullig du är, Freja! Vilken ära att få ett eget inlägg på din blogg:-) Ja, han är så duktig, den lille vännen... Hoppas att jag lyckas ta några hyfsade bilder på dig på KM i hoppning så att jag kan gengälda dig lite för alla fina bilder och filmning. Rida på fredag?

2008-11-17 @ 23:50:54
Postat av: FREJA LINDSKOG

Catrine: Haha, visst är det! :D Men du har väl inte glömt att han är VÅR och kostade 70.000, va? ;P



Ja, hoppas jag med! Har ju inga på mig själv... :/ Du får ta når jag lämnar över pokalen till mig själv! ;)



Det kan vi göra! Slutar ju vid 12.

2008-11-18 @ 17:40:09
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0