Jag har inte dött...

2008-11-22 | 16:44:20



... Jag njuter bara av tiden i stallet nu när min motivation börja komma tillbaka (HURRA)! Och just nu har jag lite bråttom eftersom vi snart ska iväg på middag och jag har inte börjat göra mig i ordning än... Så jag slänger bara in några bilder från imorse, inte särskilt speciella eftersom jag nästan fick bräcka bort mina fingrar från kameran efteråt, så kallt var det!

Men man får ju hålla med om att det är vackert med morgnar?


När allt hö är uppätet så skyndas det bort till deras lilla gräshörna... Ursäkta
Liva att du inte blev hel...


Hootchen var lite busig, han försökte nafsa i kameran!


Livan stod och nannade.

Där har ni lite att kolla på, i en stund i alla fall! Nu är jag ännu senare. Vi får se hur dags vi kommer hem ikväll, annars kanske jag hinner slänga in lite fler inlägg?... Men det återstår ju att se!
Postat av: Annika

Åh vad ni ser ut att ha det fint där ni bor!

2009-01-16 @ 10:26:44
URL: http://lillahansagard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0