2008-11-06 @ 14:13:24

Jump!




Visst ser det härligt ut? Idag tog jag mig äntligen i kragen till att börja redigera bilderna från Österlens RF's "sommarhopptävling", jag måste verkligen köpa ett motljusskydd!

Det finns bara bilder på klubbisarna (Österlens Ridklubb), och de går just nu att köpa (Bättre sent än aldrig...)!

PRIS: 5 kr/bild + kostnad för CD-skivan som bilderna kommer att levereras i.







Det finns bilder på alla Österlens RK:are! Skynda er att beställa till: [email protected].
KOMMENTARER:
Postat av: Lisa

Vad fina bilder!

Ta gärna en titt hoss mig!

Kram Kram

Lisa

2008-12-19 @ 19:50:41
URL: http://heartgirl.blogg.se/
Postat av: becca

hur är det att ha en häst?

jag vill också ha en häst men får bara när jag blir äldre!

fråga du bara om du fick en häst eller vad?

har du två hästar?



mvh:becca



ps:skicka e-mail

2009-03-29 @ 20:12:16

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback