Snart inne i rutinerna igen

2011-01-22 | 20:30:46




HEY! Det var ett tag sedan jag skrev här, några har skrivit och frågat om det har hänt något -Absolut inte, inget dåligt i alla fall! Jag har bara känt att jag inte hade så mycket intressant att berätta här på bloggen, så kommer det nog att vara ett tag framöver då jag tycker att det är ganska skönt att vara fri från bloggen och slippa analysera och tjata saker fram och tillbaks.

Nästa söndag (30/1) ska vi träna gymnastikhoppning för Sanna Olsson så det är tänkt att jag ska ha igång Tage någorlunda ordentligt tills dess. Ser det som sporrande att ha ett sådant mål uppsatt, annars har jag lätt för att hamna i "jag gör det imorgon istället"-tänkandet. Ska bli jättekul! Får se om vi får tillfälle att klippa Tage innan dess så att han ser lite välvårdad ut igen, just nu är han något mellanting mellan klippt och vinterpäls... 

Nu har ni fått lite uppdatering vad som händer i mitt hästliv i alla fall. Imorgon ska min lillasyster Julia åka och provrida en till D-ponny, och jag hoppas att vi sedan kan ta oss till klubbens ridhus med våra egna så att jag kan få träna lite ordentlig dressyr. Vår ridbana är fortfarande full med snö... Skriver igen när jag har något intressant att berätta!
 

Postat av: Camilla-Vinn benlindor ifrån Schockemöhle

Roligt att höra av dig! :D

Kul med en hoppträning snart, lycka till:D

2011-01-23 @ 11:59:12
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: louise

ska du träna hemma hos Sanna ? har ridit i deras ridhus nåra gånger :)

2011-01-23 @ 18:29:09
URL: http://louisenilssons.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Vår ridbana har också en del snö kvar, ska bli skönt när den är borta. :)

2011-01-24 @ 17:42:44
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se
Postat av: Anonym

Snygg blogg!

Besök min www.hoppsadel.blogg.se

2011-01-25 @ 10:02:55
Postat av: Karin

Tänkte bara säga att du har en fantastiskt söt häst! Sjukt fin teckning.

Och headern är underbar! Hel gryyym.

Postat av: TopRiders

Hej Freja!



Jag hittade din blogg via bloglovin och bestämde mig för att titta in :) Jag driver sveriges största skvallerblogg inom hästnischade bloggar och ville bara tipsa dig om den om du har missat den. Läs det senaste om dressyrmupparna, teamsl medflera! Du kan även delta i roliga tävlingar + mycket mer. Målet med bloggen är att framhäva hästbloggare i rampljuset lite mer. Hoppas du gillar bloggen!



Ha en superbra dag!

/ TopRiders

2011-01-25 @ 22:19:50
URL: http://www.nattstad.se/topriders
Postat av: Anonym

Kan inte du skriva ett inlägg om hur man rider lätt i galoppen?

2011-01-26 @ 12:56:27
Postat av: Coach Factory Outlet

In the beginning of the nineteenth century, the emperor of France, Napoleon III, was looking for someone to manage the bags of Empress Eugene.

2012-05-24 @ 03:13:59
URL: http://www.ccoachfactoryoutletonline.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0