Skvaller om mig?

2011-01-30 | 12:20:31




Hemskt vad jag har fått vara med i skvallerbloggar på sistone? Både TopRiders och Ssteget. Trodde inte att det fanns något att skvallra om mig... ;) På den ena får man rösta om jag borde få ha åkt till Horze's modellcasting eller inte, och på den andra skrev jag tydligen Ponnyakuten-inlägget i ren avundsjuka? Tur att jag vet ungefär vart jag står med mitt utséende, och det finns trots allt en orsak till att Horze valde ut mig till provfotografering. Gällande avundsjukan så nae, tror inte att jag är särskilt avundsjuk på andra hästfolks problem med sina ponnys... :) Tycker det är lite gulligt dock!

Postat av: FRIDA VIKTORSSON - Reining Ryttare

Du ska ta det som en komplimang ;)

2011-01-30 @ 14:11:28
URL: http://fridaviktorssons.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Det är rätt lustigt att så fort man tycker något lite negativt så är man avundsjuk. :)

2011-02-01 @ 20:11:51
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0