Rollercoaster

2011-02-04 | 22:07:28




Ibland när jag har svackor i livet, vilket jag har med jämna mellanrum (mitt liv är en jävla berg-o-dal-bana!), så brukar jag tänka tillbaks på hur mitt liv var förr och sakna det. Önska mig tillbaks. Saknar allt jag hade då, saknar mina barndomsvänner och saknar min pappa. Saknar att vara liten utan förstånd och större bekymmer, saknar mig själv. Undra vad som gick snett, var skon klämmer. Borde inte se bakåt, men kan inte låta bli dagar som dessa.

Så oerhört glad att jag har en bästa vän som alltid finns där och gör mig glad, vet inte vad jag hade gjort om jag inte träffat henne. Imorgon fyller jag 18, yey...
och ja, känns jävligt fel att publicera en sånhär text men behöver skriva av mig lite.

Postat av: Carol

Supergrattis Freja! Det är väl klart man tänker lite på det förflutna inför en sådan viktig dag, kommer tänka på en del av en dikt av Karin Boye som går " Ja visst gör det ont när knoppar brister. Varför skulle annars våren tveka?...". Det är lite tufft när man inser att en del av att bli vuxen är helt enkelt att acceptera, glömma och förlåta. Men du reder dig! Det finns så mycket annat som väger upp det. Ha en supergrym dag!

2011-02-05 @ 09:39:08
URL: http://crolas.webblogg.se/
Postat av: viktoria

Du borde verkligen satsa på en modell karriär! :O

2011-02-05 @ 11:46:18
URL: http://fotoduon.blogg.se/
Postat av: kajsa

2011-02-05 @ 12:19:46
Postat av: My

Söta!

2011-03-11 @ 09:15:48
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0