Jag blir så glad!

2010-09-14 | 19:42:55




Jag vill bara tacka för alla snälla och positiva kommentarer som jag fått om mig och Tage på senaste tiden!
Ni ska bara veta hur mycket det betyder för mig! Känns så skönt att äntligen ha fått bekräftat att vi faktiskt har tagit ett steg framåt i utvecklingen den senaste tiden och att allt slit har lönat sig. Jag säger det väldigt ofta nuförtiden, men det är en helt annan häst att rida nu!

Postat av: Matilda

Du är duktig och enträgen, och du förtjänar allt beröm du kan få! :D



Det känns som om det är få ryttare idag som "står ut" med att hästen krånglar och att det inte alltid är lätt som en plätt. Du visar att det envisa släktet finns kvar. Skönt att inte vara ensam, haha ;D



Jag har sagt det förut och jag säger det igen (efter att ha sett så mycket bilder på Tage det senaste). Tage är en grymt iögonfallande häst, och när det sista väl släpper kommer ni definitivt kicka ass på tävlingsbanan! ;D

2010-09-14 @ 19:57:59
URL: http://matildajohanssons.webblogg.se/
Postat av: Felicia

Jag tycker det är SÅÅÅ kul att du äntligen själv börjar tycka att det går bra!!!! jag som föjt dig tycker du är duktig mest hela tiden du tar tag i dina problem och det är det som räknas. ditt största problem skulle jag nog säja är ditt självförtroende:p i häst världen får man helt enkelt tåla att det går piss ibland det är trots allt levande djur. Jag tycker du är super inspirerande, Du och tage är verkligen ett team!

2010-09-15 @ 18:50:15
Postat av: Elli

Beundrar verkligen din envishet! Du är en så himla bra inspiration, kör hårt bara! :)

2010-09-15 @ 22:13:27
URL: http://livetsomellinor.blogg.se/
Postat av: sanna

Fin blogg! :)



Rösta gärna på min godis påse på http://www.dinpase.se/#/17980. Sidan tar ett tag att ladda (det är grått en stund) med det kommer tillslut upp! :D

2010-09-15 @ 22:55:25
URL: http://sannaanehagen.blogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Felicia: Tack för supergullig kommentar! Tycker själv att det är skönt för nu börjar det äntligen se ut så som jag vill att det ska göra, vilket gör att jag kan känna mig nöjdare :)



Hehe jag tror nog att det kan uppfattas som att jag har sämre självförtroende på bloggen än vad jag har i verkligheten, eftersom jag skriver så detaljerat om att det antingen gick superbra eller skitdåligt. Men såklart har självförtroendet fått sig några törnar då och då i alla fall, men det är nog faktiskt mest från bloggläsare när dem bildar grupp och öser negativa saker över en... xP

2010-09-16 @ 16:37:41
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0