DAGENS FRÅGA:

2010-09-08 | 20:04:08





Jag går på Österportskolan i Ystad, på linjen som heter Estet -Bild. Efter lite tjatande så har jag även fått lägga till kursen Specialidrott -Häst, som annars bara går att välja om man går i någon av Samhälle-linjerna. Specialidrotten är lite knepigt upplagd, om man inte är på elitnivå så får man inte lov att rida sin egen häst på den här tiden utan måste gå på ridskola... Jag går alltså och rider på Ystad Ridklubbs ridskolehästar 2 gånger i veckan, trots att jag egentligen tillhör och tävlar för Österlens Ridklubb. Till en början gillade jag inte alls tanken på att behöva rida på ridskola när jag har egna hästar här hemma i stallet, men det är helt OK och man lär sig mer av att rida olika hästar så jag får väl säga att jag är ganska nöjd i alla fall. Även om jag nog ändå hade velat rida min egen häst här hemma om jag fick välja!

Jag är född 1993, men har börjat skolan ett år tidigare och går alltså med 92:orna sista året på gymnasiet.

Postat av: Carol

Skönt för dig att du lyckades krångla till det med scheman! Kikade förbi alla dina fina bilder och njöt av din fina häst, tack för det! Kämpa på sista taget i skolan , jag gick också faktiskt estet-bild och vi hade det inte alltför lätt med massa lärarbyten osv...

take care!

2010-10-18 @ 10:13:43
URL: http://crolas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0