Bad day...

2010-09-23 | 14:01:05


Idag är en riktig sumpdag så jag kommer antagligen inte att göra mer uppdatering än såhär, känner mig som den ensamaste och mest bortglömda människan i Ystad, så nu är jag arg. Imorgon ska jag till Danmark hela dagen med klassen och efter det ska jag för en gångs skull på fest faktiskt. Så imorgon kommer ni definitivt inte att få någon uppdatering, Tage kommer att få vila dessutom. Har för en gångs skull planerat och ridit bra hela veckan så det passar alldeles utmärkt med en vilodag imorgon! På söndag är det ju hoppallsvenskan, så under lördagen ska jag förbereda, packa och rida igenom Tage. Fullt upp!

Nu ska jag ut och rida, hoppas att Tage är på bra humör idag så att jag åtminstone kan få vara glad över honom! Därefter har jag typ 100 andra saker som jag måste göra.

Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Men om det är en 3e dressyrtävling ni tävlar tillsammans, så är det ju inte så konstigt om han är lite "nervös" även om han är 18 och tävlad mycket innan :)



Hoppas din dåliga dag är över snart och du får det kul imorgon! :)

2010-09-23 @ 16:29:02
URL: http://cathie.se
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

Då kommer jag tävla mot dig ju ;)

2010-09-25 @ 10:35:30
URL: http://fridaelmlundare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0