Frågor/Svar

2010-10-10 | 09:37:54





SVAR: Tack! Det är ett par Roeckl-handskar så dem borde finnas på de flesta ridsportaffärer, men jag köpte mina på Ryttarshopen i Ystad.


SVAR: Yes, Bollerup it is!


SVAR: Hm, det har jag inte kollat faktiskt... Vi köpte det på en loppis hos några från klubben och tog det mest för att vi behöver fler ridtäcken (och för att det var fint förstås).




SVAR: Ja, faktiskt! Man kan ju tro att han skulle bli lite "skärrad" och tycka att det var obehagligt att "sitta fast" i och med att han är lite så som person. Men tvärtom så verkar han trivas med att ha en gräns för hur högt han får ta upp huvudet och söker sig väldigt snabbt nedåt. Synd att man inte kan få till det så när man rider (än)... x)


SVAR: Det vet jag faktiskt inte, har inte tänkt så långt... Men hela sadeln var liksom fel för honom så jag tror att det blir bäst att leta vidare...

Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Var du på Bollerup idag? Jag såg dig inte :P

2010-10-10 @ 15:20:30
URL: http://equilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0