Mitt rutiga fleecetäcke...

2010-11-06 | 18:28:47





SVAR: Självklart! Vet dock inte om jag är till någon stor hjälp. Det rutiga fleecetäcket har jag för mig kommer från HorseGuard, vi köpte det i vintras från en butik som heter Stallshopen och ligger i Tomelilla. Det verkar inte som om det säljs längre för jag hittar det inte någonstans, men ni får gärna försöka att leta på egen hand! Schabraket var jag t.o.m. så ambitiös att jag hämtade det och skulle kolla märket, men där fanns inget... Dock är det nog ganska lätt att hitta liknande! Det är ett sammetsschabrak. Hittade bl.a. ett HÄR, googla! ;)

Postat av: Agnes - Hästskötare i England

Vilken trevlig blogg du har, och pållen är ju minst sagt vacker!



Och jag råälskar det rutiga täcket!

2010-11-06 @ 23:49:43
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har oxå ett sådant schabrak :D Jättefint ^^

2010-11-07 @ 12:03:24
Postat av: Sara carlsson

jag har ett sån schabrak, fast dressyr som jag ska sälja :D

2010-11-15 @ 20:52:20
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0