Mitt bästa julklappstips!

2010-11-27 | 12:33:03


Nu är det mindre än en månad kvar till julafton! Själv har jag varken hunnit fundera på vad jag önskar mig eller vad jag ska ge bort... Något som jag tycker är väldigt roligt (både att få och att ge) är att plocka ihop flera stycken lite billigare men användbara saker och göra som ett flera-i-ett-paket. Till hästintresserade skulle det t.ex. kunna vara ett "tävlingspaket" som innehåller knoppsnoddar, en ryckkniv eller kam, något litet pälsglans, ett schampo, hovolja, en bra borste eller massageborste, ett läderputs som ger extra glans och kanske ett snyggt hårspänne. Bara din fantasi sätter gränser! Definitivt mitt bästa (och roligaste) julklappstips!


PS. Ett annat tips som definitivt kommer bli en uppskattad julklapp är dem tre Hippson-böckerna!
Hade själv blivit skitglad om jag fick dem i julklapp, om det nu inte vore så att jag redan hade dem... ;) Funkar för både dressyr och hoppryttare.

Vilka är era bästa julklappstips till hästintresserade?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0