Snö snö snö snö hela dagarna

2010-11-27 | 11:33:12



Jag undrar hur det ska gå med vårt träningsschema om det ska vara såhär mycket snö hela vintern?...

BRRR, nu har snön kommit även till Österlen! Har snöat utan avbrott sedan typ i tisdags eller liknande. Är det bara jag som inte riktigt hänger med i årstiderna detta året?! I mitt huvud är det fortfarande höst, 2010 har gått så jäkla snabbt... Hur som helst, för tillfället har vi ca. en halv meter snö på marken.

Tage har tappat en sko för typ 4:e gången den här omgången, och hovslagaren har inte hört av sig tillbaks än så jag har inte direkt ridit så mycket denna veckan. Inte mig emot dock (syftar på vädret), hehe... Fast jag längtar i alla fall efter att få inviga den här nya snön med en ridtur, när det nu blir. Efter det vill jag ha sommar igen!

Hur mycket snö har ni fått änsålänge?

Postat av: Emily

Vi har ca 30 cm snö.. men det är rätt lagom, det går både rida dressyr och rida ut utan problem! :)

2010-11-27 @ 13:45:35
URL: http://memily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0