Frågor/Svar

2010-11-03 | 20:03:30





SVAR: Jo! Det hade jag redan glömt så det var bra att du påminde mig... :p Har varit så fult och äckligt väder dem senaste dagarna så man har knappt kunnat rida, än mindre vilja fota. Men jag ska ordna bilder så snart jag får möjlighet!


SVAR: Har tyvärr inget bra svar då jag inte gör på något speciellt sätt... ;/ Tar bilderna med en ganska bra kamera tycker jag (Canon EOS 400D), fixar till lite med nivåerna och kontrasten på Photoshop och sen laddar jag upp den på blogg.se.


SVAR: Nej aldrig, men det hade verkligen varit fräckt att prova en gång! Min syster har faktiskt proat på ett westernställe här i närheten och fick rida deras hästar, hon kan dock inget om western så tror inte att hon fick göra några "tricks"... :p

Postat av: Anna

jaa, tkr också dom ser snyggare ut på sommaren, men lite gulligare på nåt sätt på vintern ;)

2010-11-03 @ 21:04:43
URL: http://withcrazyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0