Dum, dummare, dummast...

2010-11-03 | 21:39:14


Ah, är så trött nu att jag inte orkar blogga. Är inte klar med bloggtävlingen än heller så den får publiceras imorgon istället.


Från en träning i augusti...

Träningen gick... Kasst? Kändes som om vi var på ungefär samma nivå som den första veckan jag fick honom. I och för sig är det dumt av mig att tro att han skulle vara jättefin idag när vi varken är i full kondition och har fått vila 2 dagar då vi klippte och det var tråkigt väder. Jag är så dum som "la av" i september när vi verkligen var på G, nu måste jag börja om på ruta 1 igen... Känns irriterande att aldrig komma över det där sista snäppet innan allt lossnar. Men jag har bara mig själv att skylla. Kort sagt så var det kondition, styrka och uthållighet som briste för Tage idag. Jag kan nog också kalla mig för ringrostig. Det blev i alla fall ganska bra på slutet då vi fick Kattiz fulla uppmärksamhet, men det var minnsann tur för annars hade jag aldrig rett ut det själv. Det är väl bara till att fortsätta träna antar jag...

Postat av: Carol

Kämpa på och behåll motivationen bara.. Man får dala lite ibland, bara man stiger upp igen!

Det kommer igen! Lycka till...

2010-11-04 @ 08:28:20
URL: http://crolas.webblogg.se/
Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Det måste få gå lite "kasst" ibland, annars uppskattar man inte när det går bättre! Ta det bara lugnt, det kommer bara bli bättre :)

2010-11-04 @ 09:44:27
URL: http://cathie.se
Postat av: LINNEA

Kämpa vidare, nästa gång går det säkert mycket bättre! :o)



SV: Åh, vad glad jag blir, tack!

2010-11-04 @ 16:14:23
URL: http://donn.se/ridboken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0