1 2 3

2010-11-27 | 11:53:57



Geee mig! Dregglar över hennes design... :p

1. Jag är sugen på att byta design till en mer juligare/vintrigare! Kolla bara in Matildas, så himla mysig! Problemet är att jag inte har några speciella idéer och inga fina, nya vinterbilder heller... Har ni några idéer eller förslag så får ni gärna dela med er!

2. Nu är det bara 3 dagar kvar tills bloggtävlingen avslutas (och omröstningen börjar)! Skicka in era bidrag, tveka inte! Tänk om det är just du som vinner biljetter till GHS?

3. Om ni har lust så får ni väldigt gärna rösta på min och Tages "kärleksbild" HÄR (nummer 4)! Haha, han var så söt när vi skulle ta den bilden, älskar att bli pussad :)

Postat av: CAmilla

Tycker också hennes juldesign är så snygg!! Vill också kunan fixa så fina.



Väntar nervöst på resultatet ifrån tävlingen!

2010-11-27 @ 14:15:18
URL: http://hastskotare.zoomin.se
Postat av: sofie

vill bara säga att du har en superfin hårfärg!

2010-11-28 @ 17:54:46
Postat av: Matilda

Men ååå tack för detta inlägg! :D

Tänk att nån ens tycker den är fin haha, jag är en SOPA på Photoshop. ;)

KRAM!

2010-11-30 @ 00:04:35
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0