Shopping idag

2010-05-31 | 07:40:19


Idag har jag fått ta ledigt från skolan, ska nämligen in till Malmö för att shoppa avslutningskläder och annat somrigt! Vet ni vad jag också ska göra idag? Fixa håret hos friösen! Blir färgning och kanske lite klippning, vill ha lite brons/guld-färg. Är dock lite rädd för frisörer, den enda gången jag varit hos en sån förr var när jag skulle färga mitt hår blont -och då färgade dem det svart?! :o Så ni kan ju alltid få hålla tummarna på att denna frisören inte är färgblind... ;p

Hur som helst, blir ingen vidare uppdatering under dagen då! Ikväll ska jag berätta om dressyrtävlingen :)

Postat av: Angelica

Hoppas det går bra hos frisören!



De flesta brukar ju ha tandläkarskräck, jag har frisör´skräck så dit går jag inte i första taget. Får alltid en utskällning över hur slitet mitt hår är efter år av hemmafärgningar :P

2010-05-31 @ 18:22:40
URL: http://dotthei.blogg.se/
Postat av: Pia

hahaha, du måste haft otur med frissan då :o hoppas det gr bättre idag :)

2010-05-31 @ 19:53:36
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0