Träningsvärk som in i!

2010-03-30 | 19:30:22


S-H-I-T vilken träningsvärk i benen och rumpan jag fick efter gårdagens ridning! Kände mig som en gammal tant när jag hoppade upp i sadeln idag... Idag har jag och Tage ridit ut på långtur tillsammans med Julia/Rosanne och Catrine/Moby. Första gången på typ 3-4 månader som vi har kunnat rida över vägen när vi ska rida ut, det har inte varit läge för det när det var s.k. "istid".

För övrigt idag så har jag följt med mamma till *HEMLIGT* och agerat provdocka, några kommer att bli sponsrade med något. Mer än så får jag inte lov att säga av någon anledning...


Vi som red ut tillsammans

Postat av: Catrine

De brunas gäng:) Jag skrattar fortfarande åt incidenten med Piraten och Moby vid staketet.

2010-03-30 @ 20:08:47
Postat av: jenny

härliga bilder!

2010-03-30 @ 20:22:14
URL: http://jennylarssonkuskochryttare.blogg.se/
Postat av: molle

hm... ja tror ja vet vad!;)

För ja var på *Hemligt igår och då sa dom att ni skulle komma;) sen såg vi er i bilen!hihi

Tycker ni ska vara med på klubbtävlingen i påsk!

2010-03-31 @ 08:17:40
URL: http://matildalancing.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0