Hos Kajsa hela kvällen

2010-03-29 | 23:27:49


Har varit hos Kajsa hela kvällen, därför har det inte blivit så mycket uppdatering! Hon fick äntligen sin födelsedagspresent! Skulle föreställa något slags "tävlingskit" med lite saker som kan vara bra att ha inför tävling: 2 hårspännen, snoddar till knoppning, svamp, eh... Sen har jag glömt om det fanns något mer?... x)

 Det är såhär att jag gillar att skämta om det mesta, ganska "elaka" skämt ibland som bara jag tycker är roliga :p Förra sommaren fick jag världens roligaste bild på Kajsa, så självklart kunde jag inte låta bli tillfället att få göra något med denna bild! ;p Resultatet ser ni nedan, fastklistrat på framsidan tillsammans med lite rolig text och en fin rosett! DET BÄSTA JAG HAR GJORT PÅ LÄNGE! ;D


Bild 1: Kajsa som fjortis (Hon fyllde 14)
Bild 2: Kajsa som 40-åring
Bild 3: Tur att hon är så söt i vanliga fall!

AND YES KAJSA, jag vet att du kommer gilla mig för att jag lägger ut bilderna! ;D<3

Postat av: jenny

haha goa bilder!

2010-03-30 @ 00:15:09
URL: http://jennylarssonkuskochryttare.blogg.se/
Postat av: KAJSA KJELLSON- Min ponny&Jag

ja, en masserings borste ;)

2010-03-30 @ 17:19:17
URL: http://osterlenskajsa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0