Online-resultat är bäst!

2010-03-28 | 09:53:26


Det blev ingen tävling för min del, var skittrött och sur på mamma för att hon höll på att väcka mig hela tiden, så det blev till att stanna hemma... :p Får hålla koll via Equipe's online-resultat istället! Någon mer än jag som tycker att det är en otroligt smart uppfinning?!



I helgen ska jag följa med till Lillhagen och kolla på Div. I igen, gosh vad jag önskar att jag kunde vara med! Håll tummarna i alla fall för att det går bra för vårt lag och för att det är fint väder, jag ska försöka fota lite på framridningen (hoppningen är tyvärr inomhus, det blir så kassa bilder då). Österlens Kraft är ev. intresserade av att köpa en ny bild till deras reklamblad, men verkade inte som att de hade tid att vänta till finalen som går utomhus på Fjälkestad. Det blir mycket fräckare bilder då, men jag får försöka göra det bästa av framridningen och hoppas på att dem blir tillräckligt bra... ;p

Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hejsan:) Önskar dig en trevlig söndag :)

Jag är med i en tävling jag sjukt gärna skulle vilja vinna..och skulle behöva din hjälp!



Skulle du kunna rösta fem stjärnor på min bikini jag gjort ?

Du klickar in på länken och scrollar ner tills du ser en större bild. Rösta 5 stjärnor:)



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=4fr8NiJt1qTei3cmlyhZmVls#bikiniGallery



Vore otroligt snällt om du tog dig några sekunder och röstar på mig! Man kan även rösta en gång varjedag:)



<3

2010-03-28 @ 11:33:49
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Sandra Ramtzén

Tycker det är jättebra med online resultat :)

2010-03-28 @ 11:38:35
URL: http://sandraramtzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0