Tråkigt eller roligt med blogg?

2010-03-28 | 19:43:57


Alltså ibland skulle jag bara vilja radera bloggen och slänga datorn i väggen, har ni känt så någon gång? Blir så jävla ARG på alla små anonyma som passar på att pika en när dem slipper visa sitt namn och så himla irriterad när folk inte vill förstå det man skriver. Hade det inte varit för att jag har sparat så många minnen/tankar i den här bloggen så hade den minnsann varit borta för längesen! Inte för att jag börjar böla och tro att jag värdelös när någon kommenterar det, utan för att jag tycker att det är så störigt att folk försöker dumförklara en så fort de får tillfälle?!... :p Hade behövt ett par boxningshandskar och en sån där "korv" att slå på nu, höhö... :p

På senaste tiden har jag faktiskt funderat mycket på hur det skulle vara med ett "blogg-löst" liv. Skönt att slippa behöva tänka på inlägg och vilka kommentarer man kommer få när det har gått dåligt på en tävling, men sedan kommer jag på att ett liv utan bloggen hade känts ganska tråkigt ändå. Det är roligt att få berätta om hästarna och det är roligt när man får respons av andra, utan bloggen är man en nobody faktiskt! Folk i Stockholm hade t.ex. aldrig ens vetat om att jag fanns om det inte vore för bloggen?! Så jag antar att bloggen får stanna kvar ett tag till... :)



FRÅGESTUNDEN är allmänt död nu så jag tänkte att jag kunde svara på några frågor ikväll. Jag hade tänkt dela upp allt i 2-3 inlägg, resten av svaren kommer alltså imorgon/övermorgon! Ni som har något mer att fråga, passa på nu!

Postat av: Borås Ryttaren

jag struntar i alla negativa och onödiga kommentarer jag tycker bara att det är roligt att få idiotiska kommentarer för då fattar man att folk inte har ett liv x))

2010-03-28 @ 19:58:56
URL: http://borasryttaren.blogg.se/
Postat av: Edit

Hejsan. Först så hoppas jag att du har kvar din blogg. Själv så hittade din blogg via en annan blogg. Tycker att du skriver bra och har många bra åsikter. Så jag hoppas att du fortsätter blogga, för att du har gett m. Ang att lägga ner så har jag känt desamma, att bara försvinna från nätet. Tanken att vara blogglös skulle nog inte passa mig hellre...men jag hoppas att du fortsätter bloga. Häls Edit

2010-03-28 @ 20:11:37
Postat av: Carro

Det finns alltid folk som gillar att klaga, och det kommer alltid att finnas. Försök bara strunta i dem och fokusera på dem bra kommentarerna istället!

2010-03-28 @ 20:11:54
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Edit: Du kan nog vara lugn i åtminstone något år till, det positiva överväger det negativa så bloggen stannar :)



Kul att åtminstone några uppskattar det jag skriver! :D

2010-03-28 @ 20:52:03
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Christina

du får inte sluta, vet många som gjort det på grund av divs kommentarer. Det är bara att skita i det, jobba vidare med ditt!! it's not easy, but its part of the fame :/



Jag är relativt ny läsare i din blogg, men i like what i se :D



Hoppas verkligen att din fot blir bättre snart så att du kan komma ut på tävlingar lite :)

2010-03-28 @ 21:00:09
Postat av: Maja

Looosers är det som håller på så ;)

Samma sak är det me Bukefalos har jag sett i vissa trådar. Om någon ber om hjälp med något problem de har (såg till exempel en tjej som hade något problem med sin ponny) och då var det ett par kärringar som tog upp vilken hemsk människa hon var mot sin häst etc.

Helt stört! Snacka om att sparka på någon som redan ligger!

Man får bara tänka på att de bara är fega, ryggradslösa människor som trycker ner andra för att må bättre själv eftersom de inte har något annat att må bra över.

Men det är bra skönt att trycka tillbaka ibland, hehe :P

2010-03-28 @ 22:10:24
URL: http://jagblirsnartvansinnig.blogg.se/
Postat av: Lina Renström - Du kan vinna ett tävlingstäcke!

Freja du får aldrig sluta blogga!!!

2010-03-28 @ 22:40:44
URL: http://linastraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: warnmark -Vinn ett schabrak från Scapa

Behöver jag ens säga att jag känner precis samma sak? :p

2010-03-29 @ 09:13:59
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: Julia - Ryttarliv

det kommer ALLTID finnas folk som ska klanka ner på andra såfort de får en chans...



du är jätteduktig på att blogga och endel av själva grejen med bloggning är ju att få uttrycka sin åsikt och att få följa både med och motgångar. Hoppas att du orkar hålla på med bloggen LÄÄÄÄNGE till ;D

2010-03-29 @ 09:53:55
URL: http://ryttarliv.webblogg.se/
Postat av: Onthebit - bloggen om dressyr

Du är en favoriterna hos mig bland hästbloggarna! Anonyma kommentarer är inte roligt och det är då man får väga upp det bra med det dåliga!



På tal om säcken och handskarna, många arbetsplatser har sådana idag för att man som personal ska kunna ta ut sin ilska om ngt irriterar en, så det kanske vore en bra ide :P

2010-03-29 @ 10:20:33
URL: http://oonthebit.blogg.se/
Postat av: DAGA

Haha, "en korv att slå på" ;D Jag håller med, ibland blir man så lack att man bara vill radera bloggskiten, men det är tur att det faktiskt finns de som gillar det man skriver om och visar det ^^

2010-03-29 @ 22:21:21
URL: http://dagakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0