Det blev tömkörning!

2010-03-31 | 15:59:21


Efter mycket om och men så blev det tömkörning för Tage idag! Tyvärr ingen film eftersom det regnade. Han var mer sig själv idag, inte lika stressad men visade lite humör och ville bestämma själv några gånger. Tror han var så chockad förra gången att han helt plötsligt fick lite prestationskrav på sig så att han helt glömde bort vem han var, idag hade han smält det och var mer beredd på vad som skulle hända... :p

Skitfin är han i alla fall när han går som en "dressyrhäst"! Jättefina gångarter, han har definitivt en karriär inom dressyren när han är för gammal för hoppningen! :) Nu är det bara upp till mig att kunna rida honom likadant... :p

Efter det så red jag en stund på Tuffy. Att rida Tage har verkligen utvecklat min ridning, jag kan till och med få Tuffe i form nu! Verkligen en stor bedrift av mig! ;) Kattiz och mamma verkade i alla fall tycka att han gick fint, så det känns väl ganska bra inför provridningen på fredag.

Postat av: MLI

sv; sånt händer:)



Hur kom du med till blog adwards? :p

2010-03-31 @ 18:35:03
URL: http://mlidahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0