CRAP!

2010-06-24 | 11:29:39


Mina högklackade skor var för små. Jag har jättestora fötter men beställde i den största storleken som fanns (som jag förövrigt brukar kunna ha) men jag fick inte ens ner tårna i dessa skorna. Såg mer ut som 38:or typ. Tränset var skitfint men när jag stod och beudrade det idag så såg jag att pannbandet var SÖNDER?! Klänningen var det enda som var någorlunda rätt, möjligtvis lite stor i midjan men den sitter ändå OK. Ska slänga den i tvätten så kanske den krymper lite, den luktade äckelpäckel i alla fall... Tur att jag har andra högklackade skor som kan passa till!

Så nu är både skor och träns påväg tillbaks dit dem kom ifrån. Skit! Ville använda allt NU.
PS. Kanske köper ett Treadstone-träns istället för ett nytt Hööks... Har sett att dem har ungefär likadant, pullar med metall. Dem har dessutom bra kvalitet. Vi får se hur det blir!

Postat av: Christina

jag har ett sådant träns som jag tänkte sälja, och en förbygel/martingal med samma guld"tänder". välskötta och i gott skick.

2010-06-24 @ 12:14:26
Postat av: BORÅS RYTTARE

mitt träns från hööks ett likadant som du beställde har jag haft i 3 år och är inte sönder någonstans så det är super bra kvalité på dom =)

2010-06-24 @ 13:25:06
URL: http://borasryttaren.blogg.se/
Postat av: Pernilla - en liten blogg om min häst m.m :)

Jag har också stora fossingar :P vad har du för storlek?

2010-06-24 @ 15:36:26
URL: http://tintin.devote.se
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Christina: Ett Treadstone-träns? :)

2010-06-24 @ 16:11:31
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Pernilla - en liten blogg om min häst m.m :)

hehe okej, jag förstår :p Jag har 40, fast förr hade jag 41 i vissa skor o 40 i andra, men nu har jag 40 i de flesta och 39 i vissa till o med :P Blir typ överlycklig när jag hittar skor i 39 som passar :D:D

2010-06-24 @ 16:38:48
URL: http://tintin.devote.se
Postat av: Christina

nej, det är ett från hööks, mend en "äldre" modellen, jag kan skicka bild till din mejl så får du se :D jag tycker det är mycket snyggare än den nuvarande modellen :S

2010-06-24 @ 21:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0