Säljer träns och Frank Baines-sadel

2010-07-11 | 19:32:27


Har börjat rensa lite smått bland mina hästsaker och kom fram till att jag har onödigt mycket saker som jag inte använder. Därför ska jag börja sälja av lite nu, har dock inte orkat fota allt än men det kommer!

Har två saker ute på annons för tillfället, om ni är intresserade så maila [email protected]!

SNYGGT RUNDSYTT DRESSYRTRÄNS!
"Säljer mitt Globus Ronja-träns. Jättefint dressyrträns med rundsydda remmar, relativt bred nosgrimma och man justerar sidostyckena uppe på nackstycket. Svart i strl. Full. Använt ca. 2 gånger då det är i minsta laget för min stora häst, så det är i mycket gott skick. Tyvärr är jag av med pannbandet, men ett svart ”vanligt” pannband från annat träns kan skickas med om det önskas. Skickar även med tillhörande vävribbtyglar med stoppar och rundsydda tygeländar. Nypris 769:- jag säljer mitt för 300:- eller högstbjudande."


Annons ses bl.a. HÄR

FRANK BAINES DRESSYRSADEL
"Säljer min Frank Baines dressyrsadel av äldre modell. Endast det finaste lädret och materialet används till dessa sadlar, vilket märks eftersom den är i väldigt gott skick trots några år på nacken! Endast några små ytliga rispor kring sätet. Sadeln är en 17,5:a, strl. M i bomvidd. Relativt djupt säte med små knästöd, skön att rida i. Finns fler foto att se om intresset finns!"


Annons ses bl.a.
HÄR

Postat av: Emmy Ohlsson

Hej.

Jag undrar om du har sadeln kvar?



mvh Emmy

maila mig på [email protected]

2010-08-17 @ 22:29:19
Postat av: moncler

many years ago .I was a student ,like English very much ,because some resons I gave up it .but now I want to learn it again .believe me!!GO GO !!!

2010-11-25 @ 07:26:12
URL: http://www.monclerjacketstyle.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0