Mycket som händer idag!

2010-07-21 | 12:19:14



Gammal bild!

Idag kommer det en familj och ska provrida min systers C-ponny Hootch, som är till salu! HÄR hittar ni annons. Ska som alltid bli väldigt spännande. Innan dem kommer ska jag försöka hinna med att rida ett dressyrpass på banan med Tage! Hittade den här övningen på Hippson.se och tyckte att den skulle passa till idag:



Senare ikväll kommer det kanske en ny häst till betet och semestrar, nämligen Preston! Han ska nog bara gå där 1 vecka eller så. För er nya läsare som inte vet vem han är; Det är våra kompisars häst som jag red ett tag förra året. Jag har planer på att rida 2 gånger idag, så det blir en uteritt ikväll, men det är viktigt att inte störa flocken de första timmarna med en ny häst tycker jag -Så vi får se om jag hinner rida innan Preston kommer annars får det räcka med bara 1 pass idag.

Postat av: jenny - DRESSYRSADEL SÄLJES

fy sjutton vad läcker den fuxen är!

Postat av: Lee

SVAR: Skimmlar är lätt dom snyggaste hästarna. Tävla en innan som var efter irco mena, Irco Bell heter han, vet inte om du såg han när jag tävla med han i Borrby! Ps Det är jag som äger Zebra som var på ridskolan innan...

2010-07-21 @ 20:59:03
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Heidi

Ser ut till att vara en övning som verkligen gör susen på lösgöringen! =)

Hoppas det har gått bra att rida den?



Fin fuxen ser ut!

2010-07-21 @ 22:44:16
URL: http://balee.blogg.se/
Postat av: Angelica

Brukar göra den uppvärmingen på hästen jag rider nu och den är verkligen superbra för henne! :)

2010-07-22 @ 00:12:16
URL: http://dotthei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0