Lånar inte ut bilder!

2010-07-18 | 14:39:17




FREJA SVARAR: Tack så mycket! Snällt att ni frågar men tyvärr har jag, och kommer alltid, att tacka nej till att låna ut bilder till sidor som t.ex. stallet.se.

När jag var mindre så var jag själv medlem där, så jag vet på ett ungefär hur saker och ting går till. Ett tu tre så har halva stallet.se's medlemmar tagit bilden utan att fråga och dem alla säger att det är dem som fotat bilden... xp Jag vill heller inte bli "uppmärksammad" med bilder på stallet.se för dels så kommer jag att få hundra frågor om dagen av ungar som vill låna bilder och dels så blir det lätt för dem att bara gå in här på bloggen och sno bilder som jag publicerat.

Men jag vet att det finns djurfotografer som gärna lånar ut sina bilder, så det är bara till att fortsätta leta vidare och fråga på tjejer! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0