FRÅGOR/SVAR

2010-07-05 | 13:08:21



Tack! Tyvärr kommer jag att ta bort annonsplatsen för andra bloggar, så bara företag och ev. mina framtida bloggtävlingar kommer att få en bildlänk. Jag planerar att byta design snart och anledningen till att jag tar bort annonsplatserna är för att jag inte orkar/har tid att sköta dem. Har fått jättemånga förfrågningar via mail om länkbyte redan sen jag satte dit funktionen, men som ni ser har jag inte orkat ta tag i det... ;)


Jag är tvungen till att koda om mina videofiler om jag vill lägga in dem på YouTube, jätteirriterande men det är enda sättet!... Använder Windows Media Encoder.


Nej, tyvärr får jag bara ca. hälften av pengarna... :/ Men å sin sida så är det ju Equipe som fixar med utskrifter och skickar iväg alla bilder, så jag antar att det blir rättvist.

Postat av: Camilla Gustavsson

Hej

Det är ju lite synd, med du får i alla fall en del av det!

Tage är verkligen ur gullig på bilden :)

Hoppas du får det bra i Falsterbo, vi kanske ses!

2010-07-06 @ 08:05:47
URL: http://camillagustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0