Hiss & Diss

2010-12-07 | 20:58:38



- Äntligen har vi fått lite saker sålda! Har nästan känts som om vi hade någon slags förbannelse över oss som gjorde att ingen ville köpa våra saker (det är ju ändå fina saker till bra pris), men nu började det visst lossna lite. Min KenTaur-hoppsadel åker bl.a. till Estland av alla ställen!

- Som jag skrev igår så är jag verkligen jättetacksam mot alla snälla och positiva läsare, har t.o.m. fått snälla mail den senaste tiden!

- Ingen skola idag! Vår enda lektion är inställd, så det blir en heldag med hästarna istället! Kanske får tid till lite extra blogging, hade även tänkt försöka få lite gamla skoluppgifter gjorda. Sen ska jag planera lite på ett "projekt" som jag hade tänkt dra igång för mig själv!


- Personer som säger att dem är bra på att rida många olika sorters hästar och stolt berättar om hur dem fick ner diverse svåra hästar i form (och gestikulerar om hur hårt man fick hålla i tyglarna då). Well hellooo, om man ska rida på det sättet så är det väl ganska lätt att kunna rida flera olika sorters hästar, frågan är hur förstörda hästarna lär bli efter ett tag. Sen när kunde man kalla sig duktig genom att rida på muskelstyrka? Det är när man har en fingertoppskänsla som man kan börja snacka om skicklighet. Blir irriterad när man kallar sig själv för duktig men inte ens vet att formen kommer bakifrån, inte genom att man drar i huvudet på hästen...

Postat av: Camilla

Skönt att bli av med lite saker. Fick äntligen min sadel såld igår! Bara bege sig ut i sadeldjungeln igen...

2010-12-08 @ 14:58:50
URL: http://hastskotare.zoomin.se
Postat av: Josäfin :>

Håller verkligen med dig om det sista!

2010-12-09 @ 07:27:24
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0