Bloggtävlingens VINNARE!

2010-12-05 | 20:45:01


Nu är rösterna räknade och vinnarna kontaktade via mail! Det blev en väldigt spännande omgång med mycket röster. Jag har suttit alldeles för mycket vid datorn idag känner jag, så jag ska försöka snabba på presentationen... Priserna känner ni nog alla till redan, men jag visar dem en gång till.



1:A PRIS
Bidrag nummer 5, Matilda Kihlbert


2:A PRIS
Bidrag nummer 2, Johanna Boklund Grant


3:E PRIS
Bidrag nummer 1, Josefin Andersson

Stort grattis till er som vann, jag mailar över era adresser till Libresse genast så att dem skicka era priser! Tack till alla er som deltagit och till er som röstat, det kommer fler tävlingar i framtiden och då hoppas jag på en lika spännande omgång! Även tack till min mami som har hjälpt mig att räkna alla hundratals röster. Men allra mest tack till Libresse Årets Häst som har ställt upp med fina priser!

Postat av: Matilda och Sunny

Vad kul att jag vann, tack till alla som röstat på mig (alla på pappas jobb tex).

Det var en spännande tävling och alla bilderna var så bra. Hästar är bäst !!

Kram till alla

2010-12-05 @ 21:12:39
Postat av: M_N Melinda

Jag röstade inte elr så, men måste ge ett stort plus till tredje pristagaren för att hon har hjälm! Någon sånt självklart borde man igentligen inte behöva uppmärksamma, men tänk så många som skippar hjälmen på den typen av bilder...

2010-12-05 @ 22:02:46
URL: http://munderstreckn.blogg.se/
Postat av: Camilla

Grattis till alla!

2010-12-06 @ 12:49:15
URL: http://hastskotare.zoomin.se
Postat av: Sabina Borenius- ronda.blogg.se

Åh GRATTIS finaste Jossan, det förtjänade hon :D

2010-12-06 @ 23:01:34
URL: http://ronda.blogg.se/
Postat av: Catago - Hästbloggen för dig!

ja justdet, latex är det! får se till att köpa det :)

2010-12-07 @ 10:23:25
URL: http://catago.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

sv: Har du fått mejlet med adressen nu? =)

Eller ska jag skicka om det? =)

2010-12-07 @ 12:08:18
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej Freja!

Jag har nu, under ca en veckas tid, suttit och läst igenom HELA din blogg. Från början till slut. Blev helt fast! Kändes nästan lite som när jag var mindre och fastnade med någon oerhört bra hästbok från Pollux... :)

Jag blev till och med alldeles tårögd när jag läste om Preston och Tuffe, att dom fick trava in på Trapalandas evigt gröna ängar. Nästan som jag kände dom små hästarna personligen.

Din blogg är så himla BRA och VÄLSKRIVEN! Det ger mig lite hopp för mänskligheten, för det mesta i bloggväg ute i cyberspejs är bara skit.

Dessutom verkar du vara så himla DUKTIG för att vara så ung och jag gillar verkligen din syn på hästen och ridning! Hästens främsta först liksom! Det finns alldeles för många därute som använder hästen som ett redskap för att snabbt nå toppen eller kändisskap och som sen bara kan kassera hästen för en ny, bättre och dyrare.

Är själv "bara" en vanlig ridskoleelev och är helt nöjd med det. Men jag blir JÄTTEINSPIRERAD av alla ridövningar du lägger upp och alla övriga tips du skriver, så jag kan knappt vänta till på fredag när jag får prova vissa grejer på min ridlektion!

Jag antar att du får sånna här kommentarer hela tiden, men jag hoppas att du tar åt dig av min lilla kommentar också.

Fortsätt vara en awsome bloggare! Och hälsa Tage att vackrare häst än han får man nog leta efter! ;D

2010-12-07 @ 17:30:36
URL: http://helgur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0