JULLOV!

2010-12-21 | 15:19:14



Såhär vackert har vi det idag!

Vaknade precis upp till första jullovsdagen, så himla härligt och solen lyser -Perfekt dag! Dock får vi hålla tummarna för att det inte är "lugnet före stormen", det sägs nämligen att det ska bli snöstorm fr.o.m. imorgon och två dagar framåt (även på julafton alltså!...).

Hm, jag vet inte riktigt vad jag ska syssla med idag?... Att det är jullov innebär att bloggen kommer vakna till liv ordentligt igen, och att Tage ska sättas igång med träning. Han har fått lite av en vintervila trots att jag sagt att han inte skulle ha någon, som sagt svårt att hålla igång på vintern samtidigt som man har skolan. Han har tappat lite muskler, men är faktiskt inte alls så tanig i hullet som han var förra året! Tjock och fin. Funderar på om jag ska ta en exteriörbild på honom idag, och en till om några månader bara för och se skillnaden när han har hållts igång ett tag... :)

PS. Han fungerar utmärkt som barfota, nästan bättre tycker jag! Hovarna ser superfina ut och han ömmade inte ett dugg dagarna efter.

Postat av: Camilla- Sadel till salu

Kul att höra ifrån dig igen. Har också hört att det ska snöa fram tills söndag! Vill inte ha mer snö nu, tröttnade på snön redan innan den kom.



Roligt att du kan rida mer nu. Tycker det va en bra ide att ta extriörbild, alltid spännande att se resultat.

2010-12-22 @ 14:05:48
URL: http://hastskotare.zoomin.se
Postat av: Anna

Ja men hur går det egentligen för er i Skåne?

Ni verkar överösas av snöstormar. Hoppas det lugnar sig över jul så ni kan komma igång igen.

God Jul!

2010-12-24 @ 07:35:57
URL: http://equipage.se/annas_blogg_sida1.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0