Alla mina projekt...

2010-12-11 | 10:54:57




Kom på att jag nog har rätt många projekt igång för tillfället...

* Tages träning inför tävlingssäsongen 2011
- Går det lite si och så med just nu, svårt att motivera sig samtidigt som man håller på med skolan... Men till jullovet ska jag komma igång på riktigt, då brukar det hålla i sig när skolan sen börjar igen.

* Personligt projekt
- Har precis börjat med det, men tycker redan att jag gjort lite framsteg.

* Träningspakt med Kajsa
- Hehe, pakten går ut på att vi ska träna oss själva minst 3 gånger/vecka och låta bli godis/chips/läsk på veckodagarna. Vissa veckor går det superbra, vissa är man lite mer godissugen...

* Vara duktig i skolan och komma ikapp med alla läxor
- Jag var jäääätteduktig och stolt över mig själv hela terminen fram tills för någon vecka sedan då jag tappade motivationen igen. Men i helgen ska dem viktigaste läxorna göras, nästa vecka göra dem läxorna som jag behöver vara i skolan för och under jullovet plåga mig själv med resten!

* Bloggen
- Hade tänkt försöka vara duktig och blogga även dem dagarna som jag går i skolan, det gick inte så värst bra. För övrigt så vill jag komma igång med lite roliga och intressanta inlägg här igen, men vi får se när det blir.

Har ni några speciella projekt igång just nu?

Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Jag har iaf samma som dig med träning inför och under 2011, men just nu står det lite still :( Väldigt mycket på jobbet, kombinerat med förkylningar som vägrar ge sig!

2010-12-11 @ 11:19:24
URL: http://cathie.se
Postat av: Eleonor

JA. Jag har ett rätt omfattande projekt där DU kan hjälpa till. Jag försöker anordna en bloggträff i samband med GBG horse show.



Genom att uppmärksamma andra bloggare om detta

så kan jag fånga fler sponsorer, media m.m.



/ Eleonor

hastoridverksamhet.blogg.se

2010-12-13 @ 18:57:58
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: emmy

spelar väl ingen roll om inlägget är gammalt? Det är ju fortfarande du som beskyller hästen och ingen annan. Du skrev även till mig att du nästan alltid skyller på dig själv, nästan duger tyvärr inte för mig, stannar hästen ligger problemet hos mig själv. Synd att inte alla ryttare förstår det. Förstår heller inte varför du brusar upp så mkt över min kommentar, den var rättså känslig va?

Ha det bra. :)

Kram

2010-12-13 @ 20:27:30
URL: http://emmyalexandra.blogg.se/
Postat av: jenny

Hmm det enda projektet jag har nu är väl att sätta igång Sushi, tyvärr inte med all motivation i världen... Hoppas på att få lite mer motivation i samband med jullovet :) Projekt jag borde sätta igång med är min egna träning, Fionas igångsättning, mer övningskörning med mera.

2010-12-15 @ 18:38:02
URL: http://jennylarssonkuskochryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0