Nästa vecka får jag nog sadeln

2010-08-29 | 08:39:29


WEY, jag är uppe! Har varit uppe sen 7 imorse och hjälpte till att morgonfixa hästarna. Strax ska jag ut och städa i foderlådan så att allt nytt foder får plats, därefter ska jag rida ut och dressyra lite på ett stubbfält med Tage! Vid 1-tiden ska vi åka och hjälpa till med ponnyridning. Jag tänkte fota en del idag som kan få komma upp på bloggen sen :)

Förresten, jag är så sur på banken! Dem hade klyddat med överföringen till Kentaur-sadeln och berättade inte att det var något fel förrän dem precis skulle sluta på fredagen, dem har ju stängt på helgerna så våra pengar kommer inte fram förrän tisdag eller senare. Det betyder att min sadel nog inte kommer hit förrän nästa vecka, jag vill ju ha den NU! Plus, använd aldrig Bussgods när ni ska skicka saker! Sämsta jag någonsin varit med om. Vår Crown-sadel ska ut på öppet köp till någon längre upp i landet som tyckte att det kändes säkrare att betala om vi skickade den med Bussgods. Maybe, men det känns långt ifrån säkrare för oss! Riktigt oseriösa, oprofessionella och klyddiga. Typiskt sånna som "råkar slarva bort" sakerna efter vägen. Plus att vi var tvungna att betala, utöver frakten, för att tjejen som ska ha sadeln ska få hämta ut den?... Dagens avreaktion, nu ska jag springa ut!

Postat av: Maja (tidigare http://jagblirsnartvansinnig.blogg.se)

Så går det när man har sparbanken/swedbank - varje gång jag eller någon jag känner är i kontakt med dem blir det strul. Byt bank! Handelsbanken forever, haha!

2010-08-29 @ 09:54:50
URL: http://majagoesirish.blogg.se/
Postat av: Matilda

Ja, Swedbank suger. Ska också byta.. Hoppas du får din sadel så snabbt som möjligt :D

2010-08-29 @ 14:59:52
URL: http://matildajohanssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0