-

2010-04-22 | 18:12:02


Dagens pass gick INTE bra. Kändes precis som det gjorde förut, när han bara går och spänner sig och hänger på bettet. Som tur är så har jag kommit så pass mycket framåt att jag vet när det är jag som gör fel eller när det är hästen som bara tramsar, och idag var det jag själv som var ofokuserad... :p

1. Satt bara och tänkte på hur otroligt störigt det var att det blåste så man höll på att trilla av.
2. Satt och tänkte på att luften luktade gris... :p
3. Fokuserade mer på vad som gick fel och hur jobbigt det var istället för att arbeta på en lösning.

Har inte ätit ordentligt med bra mat idag och då brukar jag alltid bli sur, orkeslös och ofokuserad så jag får väl skylla mig själv... xp Plus att nu har det ju gått så bra flera dagar i rad så någon gång måste det väl gå lite sämre?... :) Imorgon blir det nog en kort uteritt som uppvärmning och sen lite mer arbete på banan, vill ändå få en bra känsla innan jag går vidare från den övningen. Hoppas bara att det blir lite finare väder imorgon, och att det kan sluta blåsa för en gångs skull!

Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Man måste ha dåliga dagar ibland för att uppskatta de bra :)

2010-04-22 @ 18:29:15
URL: http://linneabrandt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0