Veckans ridschema

2009-09-21 | 07:55:58



Nu får jag ju försöka pillra in Tage i bilden också!

MÅNDAG:
Liva - Skritt, igångsättning
Amber - Longering
Tuffe - Promenad och borstning som belöning efter tävlingen
Tage - Markarbete

TISDAG:
Liva - Skritt
Amber - Tömkörning?
Tuffe - Lättare pass, förmodligen uteritt
Tage - Rida ut*

ONSDAG:
Alla hästarna vilar, bråttom till voltigen...

TORSDAG:
Liva - Skritt
Amber - Longering, kanske ryttare på ryggen sista varven?
Tuffe - Markarbete
Tage - Dressyrpass

FREDAG:
Liva - Skritt, mer krav
Amber - Vila
Tuffe - Uteritt
Tage - Rida ut*

LÖRDAG:
Liva - Skritt
Amber - Tömkörning
Tuffe - Uteritt
Tage - Markarbete

SÖNDAG:
Liva - Skritt, trava lite?
Amber - Vila
Tuffe - Dressyrpass
Tage - ?

*=De första gångerna jag rider ut på Tage vill jag gärna ha med någon, därför måste hans uteritter anpassas efter andras scheman.

Nu ska vi se hur länge jag kan hålla detta schemat! Jag är egentligen en spontan ryttare som rider vad jag känner för under just den dagen, men just nu är schemat ganska lätt att hålla eftersom Liva ska skrittas oavsett, då har jag i alla fall hållt en punkt...

Nu var det länge sedan som jag fick hälsa på Preston! Förhoppningsvis får jag göra det i veckan, om jag har varit snäll kanske jag till och med får lov att rida honom lite? ;)

Postat av: STOCKHOLMSJENNA

blir en hel del hästar det där :)

2009-09-21 @ 16:31:57
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: sanne

humm nak anske borde göra ett sånt där schema..visserligen har jag bara en medryttarhäst jag rider 3 ggr i veckan, men det är ju ändå bra med lite struktur :-)

2009-09-21 @ 16:47:36
URL: http://millie05.blogg.se/
Postat av: sabina

Hur har du gjort den där bilden ? :) Själv har jag excel programmet men jag har inte lärt mej hur man gör!

2009-09-21 @ 18:39:37
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Sabina: Jag har gjort den i Photoshop, bilderna ligger på olika lager... :)

2009-09-21 @ 22:04:42
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Josefine

Vilken fin bild :)

2009-09-24 @ 23:34:30
URL: http://jsohlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0