Sakna <3

2009-10-18 | 13:10:28


Sitter just nu på tåget hem, om 3 timmar är vi framme i Malmö. Kan inte bärga mig tills jag får komma hem! Jag tror varken att jag hinner eller orkar rida idag, men jag ska i alla fall gå ut och mysa med hästarna i stallet! Kanske ska passa på och klippa Ambers man så att hon ser snygg ut igen?

I LOVE YOU:








Tack för alla kommentarer förresten! Lovar att jag ska svara alla så fort jag är hemma med min egen dator, tror att jag har typ 2-3 sidor med obesvarade kommentarer...

Jag lovar också att ni ska få ett inlägg om Blogawards så småningom!

Postat av: Caroline

Vill se bilder från blogawards och vill veta hur det gick?

=)

2009-10-18 @ 14:59:34
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/
Postat av: Tina - Born "Bornis" Late

Gud vad söt Amber är haha.. Vet att jag har sagt det innan xD Men var tvungen att säga det igen :D

2009-10-18 @ 19:51:15
URL: http://bornlate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0