Tävling it is!

2009-05-15 | 23:07:08


Ja, det blev ett återbesök hos naprapaten med min rygg idag, den har faktiskt kännts ganska normal de senaste dagarna så hon tyckte inte att det skulle göra så stor skillnad med en tävling!

Så det blev några timmars läderputsande hemma hos familjen Kjellson, medans de själva red dressyrlektion för Kattiz. De verkade inte köra så hårt med Preston, men å andra sidan verkar det kvitta eftersom han på något sätt alltid har krafter kvar?...

Jag borde egentligen ha gått och lagt mig för någon timme sedan, vi ska köra från Maria kl. 07.00, så det blir en tidig morgon innan dess... Men, då är allt som vanligt med mig alltså! ;)
Jag har packat och provat tävlingskläder enda tills nu, olivgrönt kommer vi ha på oss imorgon, passar nog bra till en fux!

Vi är nog hemma tidigt imorgon, i och med att jag bara startar 1 klass som dessutom är den första, förhoppningsvis kommer det bilder och filmer till er.
Håll tummarna för en felfri runda!

God natt!
Postat av: Hanna

lycka till! jag håller tummarna för dig! ;)



ja, titta, det har han ju... det har jag inte tänkt på...

2009-05-16 @ 11:02:24
URL: http://hpsdagbok.blogg.se/
Postat av: kajsa

haha jo visst är där bilder....från framridningen:P jag hann ta typ 3 bilder på dig och sen dog batteriet.....:/ ganska onödigt att de skulle dö just då....xP

2009-05-16 @ 13:38:13
URL: http://kajsakjellson.blogg.se/
Postat av: Caroline

SV: Tusen tack för ditt svar och som det ser ut just nu så ska jag köpa halm till hösten så får hästarna det istället. Just nu kör vi med spån, men eftersom det är så mycket spånbrister här så vill jag ha något annat som är bättre till hästarna och något som man säkert vet att man kan köpa till dom.

2009-05-16 @ 15:19:00
URL: http://calliin.blogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG

Kajsa: Haha, kanske liiite onödigt ;) Men de bilderna du väl fick var jättefina! :)

2009-05-16 @ 17:19:39
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0