Frågor till er läsare!

2009-05-20 | 22:19:41

Jag har länge funderat på lite förbättringar till bloggen, nya idéer. Men först, skulle jag uppskatta om alla ni läsare där ute skulle vilja svara på lite frågor?

1. Hur hittade du hit till bloggen?

2. Vad fick dig att besöka bloggen fler gånger?

3. Vad är i dagsläget bra med bloggen?

4. Vad är i dagsläget sämre med blogget?

5. Vad skulle kunna göra bloggen ännu bättre? Har du några önskemål på inlägg, kategorier etc.?

Kom igen nu, nu har ni er chans att påverka! :D
Postat av: kajsa

1.vet inte rikigt....de blidde bara så.



2.hmm..den var rolig att läsa;)



3.utanpå desingen och att du skriver en massa inlägg så man har nåt att göra:P



4.vet inte...



5.hmm....jag tycker den är bra som den är!

2009-05-20 @ 22:33:13
URL: http://kajsakjellson.blogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG

Kajsa: Tack för svaret ;)

2009-05-20 @ 22:48:34
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: thesshanning

Svar: Ridbanan blev fixad idag så imorgon + fredag blir det rida där förhoppningsvis :D hähä. Härligt att det går bra för dig också! Hur gick det på dendär tävlingen som du red preston på? Som du berättade om innan jag åkte på den dumma bloggtorkan. haha! ;p och du förresten.. nu ska jag svara på dina frågor! DUKTIGA FRÖKEN THESS. ;)





1. Hur hittade du hit till bloggen? - Du kommenterade hos mig, sedan började jag snoka hos dig :]



2. Vad fick dig att besöka bloggen fler gånger? - Ja vi hade ju novell-långa kommentarer till varandra så till största del fick de mig att komma tillbaka i början när jag inte visste så mycket om dig, hähä. Men nu har jag ju lärt känna dig lite så ditt skrivsätt/fotografier + våra mysiga kommentarer får mig att besöka dig nästintill varje dag! (FÖRLÅT FÖR ETT NOVELL-LÅNGT SVAR, ähähähä)



3. Vad är i dagsläget bra med bloggen? - allting är bra, fast jag hade uppskattat en egopic of you my dear & en novell-lång fakta om dig själv, sånt är alltid roligt att läsa :)



4. Vad är i dagsläget sämre med bloggen? - Jag tycker inte att något är dåligt precis. ELLER, du hade kunnat skriva att jag är typ.. bäst (!) lite då&då, hähähähhä :D



5. Vad skulle kunna göra bloggen ännu bättre? Har du några önskemål på inlägg, kategorier etc.? - SKRIV ATT JAG ÄR BÄST =)



Haha nyp i stjärten på dig frejzzzzan! <3

2009-05-20 @ 22:59:16
URL: http://thesshanning.blogg.se/
Postat av: Carro

1. Jag ville hitta en bra hästblogg och sökte på blogglovin, och där fanns du. =P



2. För att du skriver bra och intressant och för att du har en speciell design som är väldigt fin.



3. Jag har faktiskt inget alls att klaga på och jag hittar inga fel så antar att hela bloggen är bra och hoppar därför till fråga 5.



5. Hm, vad skulle det kunna vara. Vet faktiskt inte.

2009-05-20 @ 23:03:40
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Jenny [Fotoblogg]

1. Hur hittade du hit till bloggen?

På något sett hamnade jag nog bara här. Eller om jag kollade kategorierna på bloglovin. Kan vara mycket möjligt det med :)



2. Vad fick dig att besöka bloggen fler gånger?

Hästgalen som man är så gläds jag väldigt åt att läsa om andra med samma intressen.



3. Vad är i dagsläget bra med bloggen?

häst, häst och åter häst. Skulle du börja modeblogga helt plötsligt skulle det kännas väldigt konstigt.. :b



4. Vad är i dagsläget sämre med blogget?

Jag tycker att du ska fortsätta som du gör. Man behöver inte updatera hela tiden. Lite mer hästbilder skulle dock inte skada :)



5. Vad skulle kunna göra bloggen ännu bättre? Har du några önskemål på inlägg, kategorier etc.?

Just keep going!

2009-05-20 @ 23:10:58
URL: http://fromtheinsideout.blogg.se/
Postat av: Hästpassion

1. Hur hittade du hit till bloggen?

Jag minns inte riktigt, jag tror att det var via Bloglovins lista över ridsportsbloggar.



2. Vad fick dig att besöka bloggen fler gånger?

Att du skriver lätt samt lägger ut fina bilder.



3. Vad är i dagsläget bra med bloggen?

Den underbara designen framförallt och hur du verkar vara en trevlig person.



4. Vad är i dagsläget sämre med bloggen?

Jag skulle önska bättre uppdatering.



5. Vad skulle kunna göra bloggen ännu bättre? Har du några önskemål på inlägg, kategorier etc.?

Samma: Jag skulle önska bättre uppdatering.

2009-05-20 @ 23:15:07
URL: http://hastpassion.blogg.se/
Postat av: LoEm

Titta gärna på mina bilder som jag tog med min simpla digitalkamera ikväll :)

Postat av: Linnea

1. Hur hittade du hit till bloggen?

Minns jag inte helt fel så såg jag att du kommenterat i någon annans blogg, &så gick jag in o kikade här! :)



2. Vad fick dig att besöka bloggen fler gånger?

Jag tycker det är roligt att det är en hästblogg! Det finns för några sånna i sverige..



3. Vad är i dagsläget bra med bloggen?

Du lägger upp fina bilder, texter som går lätt & läsa, sen är designen väldigt rolig!



4. Vad är i dagsläget sämre med blogget?

Uppdateringen är lite väl gles emellanåt ;) Men det tror jag du redan är medveten om själv! :)



5. Vad skulle kunna göra bloggen ännu bättre? Har du några önskemål på inlägg, kategorier etc.?

Den var svår! Jag kommer faktiskt inte på något vettigt där!



Kram

2009-05-21 @ 07:58:31
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: Melinda

1. Hur hittade du hit till bloggen?

Minns inte. Antingen kommenterade du min blogg eller så hittade jag hit genom att du kommenterat någon annan blogg..



2. Vad fick dig att besöka bloggen fler gånger?

Jag gillade innehållet, bliderna o allt sånt



3. Vad är i dagsläget bra med bloggen?

Fina bilder, snygg design, bra skriva texter.



4. Vad är i dagsläget sämre med blogget?

Ibland inte så mycket uppdatering, men det e ju så när man har hästar :P



5. Vad skulle kunna göra bloggen ännu bättre? Har du några önskemål på inlägg, kategorier etc.?

hmm.. vet inte :)

2009-05-21 @ 08:44:08
URL: http://mellemm.blogg.se/
Postat av: Hanna

1. jag minns inte riktigt. antingen såg jag en kommenar av dig på en annan blogg somjag klickade på, eller så hittade du mig först och skrev en kommentar.



2. din snygga design, dina otroligt fina bilder och intressanta och lättlästa inlägg.



3. att du kör på ditt och skriver om det du tycker om och tycker är viktigt. dvs bra inlägg och fina bilder.



4. inget som jag kan komma på...



5. samma här... gillar din blogg som den är ;)

2009-05-21 @ 09:59:32
URL: http://hpsdagbok.blogg.se/
Postat av: Susanna

Aha okej :P Jag har varit och jobbat, sen ska jag iväg vid 18 och jobba igen :P Ska väl till stallet här emellan och rida en sväng :)

2009-05-21 @ 11:58:08
URL: http://susanna1987.blogg.se/
Postat av: Linnea

Det var ingen fara :)

2009-05-21 @ 14:19:11
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: Anna

1. Du hade skrivit en kommentar på min blogg.

2. Din blogg innehåller hästar och jag vet typ ingen annan som gör det.

3. Jag gillar att det är så ljust och lättläst!

4. Långa utdrag över hur en träning gick eller någon annan lång text orkar iaf inte jag läsa, men det behöver ju inte vara negativt eftersom många andra kanske tycker om att läsa det eller att man bara skriver det för sig själv liksom :)

5. Jag vet inte :D

2009-05-21 @ 17:32:08
URL: http://soockertoopp.blogg.se/
Postat av: Lovisa

1 Jag följde någon annans blogg! =D



2. Den handlar om hästar



3. Allt!



4. Kanske lite mycket om träning. Lite för mycket. Men absolut kul och läsa. Men man orkar inte alla detaljer



5.ovan kanske ? =D

2009-05-21 @ 17:56:51
URL: http://liveforyourdream.blogg.se/
Postat av: Emily

Hej! Kommer inte riktigt ihåg hur jag hittade till din blogg, men via blogg.se tror jag. Jag följer den eftersom jag är hästintresserad. Den är personlig och bra som den är tycker jag. Ha de bra :)

2009-05-21 @ 18:56:05
URL: http://saganomemily.blogg.se/
Postat av: Hanna

det var så lite så!



hehe, joo kanske det... men det är inte så kul att att åka själv =/ får nog satsa på nästa år i stället då jag garanterat kan köra ner själv!

2009-05-21 @ 19:43:07
URL: http://hpsdagbok.blogg.se/
Postat av: Susanna

Är vikarie som personlig assistent.. Kan dock säga att det inte är kul med delade pass som det heter :P Inte kul att åka tillbaka till jobbet när man väl slutat en gång :P

2009-05-21 @ 23:05:35
URL: http://susanna1987.blogg.se/
Postat av: Hanna

åh det är så surt när det händer! det har hant mig med ett par gånger...



okej, det var bra att jag inte missade så mycket. hade helt viljat se terrängritten, speciellt vattenhindret!

hoppade maria gretzer? trodde nästan att hon lagt av och bara tränar och styr från marken i tävlingssammanhang... men jag har inte så bra koll...



som sagt, får åka ner nästa år... får våldgästa antingen min bror (om han bor kvar i malmö då) eller min gammelfaster och kolla på allt alla dagarna ;)

2009-05-23 @ 10:11:10
URL: http://hpsdagbok.blogg.se/
Postat av: Linnéa Berghäll

1. Ingen aning, du kanske kommenterade någon blogg & så följde jag din länk? :)



2. Din snygga design, intressanta inlägg och såklart att du ALLTID kommenterar tillbaka! Det motiverar mig att komma tillbaka ;)



3. Att du skriver så ärligt om det som händer, ex när du inte tycker tävlingar har gått bra.. Så man verkligen får en inblick i din vardag och hur mkt du kämpar och när du gör framsteg!



4. Du uppdaterar för sällan! :O



5. Träningstips, massor med bilder och gärna filmer från träningar etc! Annars är allt toppen :)



Keep up the good work!

2009-05-23 @ 11:01:19
URL: http://linneaberghall.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0