Efter motgång kommer framgång

2009-03-29 | 19:05:40


Herr Råttsvans och Heffaklumpen på sommarbete!
Foto: Kjellsons

Vi åkte till ridhuset idag med Preston, men det gick inte särskilt bra... Just nu är han inne i någon trotsåldersfas eller något, fick ingen kontakt med honom!
Dessutom provar vi just nu ett annat bett (Vanligt 3-delat med bettskivor) som jag inte är särskilt förtjust i åt honom, han accepterar det inte ett dugg, och när han väl lugnade ner tempot lite så gick han och hängde på det... Nej, jag gillade det andra mycket bättre!

Jag tvivlar dock inte på honom, dåliga dagar har vi alla! Dessutom är han ju inte så jättegammal ännu så det kan mycket väl hända att han har någon tjurperiod?!
Nästa träning kommer bergis gå 100 resor bättre, det är jag säker på!
Postat av: Jen

Hej hur är det med dig? Går det bra med hästeriet? :)

2009-03-31 @ 22:14:16
URL: http://jenkanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0