Steg #1 för satsningen!

2009-06-27 | 18:20:55


Den här hästen hade inte varit så fel att få på foder!

För att kunna satsa, alltså komma upp i klasserna, har jag kommit fram till att vi nog behöver fylla på vårt hästföråd!

- Liva är ju inte tillräckligt fräsch för att debutera några nya höjder, tyvärr. Annars hade hon varit perfekt!
- Tuffe är en ponny, och jag känner att jag är på väg ur ponnystadiet nu.
- Amber är för ung och outbildad, i framtiden kan hon nog vara duktig, om hon nu är av hopp-material vill säga!
- Preston som jag hade planerat min satsning på ska ju nu endast stå fram till hösten, innan han är i tävlingskondition igen så har hela året gått. Så i fortaste laget tror jag inte att vi kan börja jaga resultat förrän till hösten 2010. Men efter det tror jag absolut på honom!

Så just nu är vi på så smått jakt efter en foderhäst! Vi har även några andra kort i bakfickorna men de tror jag inte blir aktuella på ett tag. En läromästare är vi ute efter.


Prästman, du får visa vad du går för hösten 2010 istället!

Vi får se hur allt blir i slutändan, och det tar ju ett tag att hitta en passande häst dessutom :) Så länge ska jag jobba på att förbättra mig själv och hästarna jag har, så att vi alla är fit for fight oavsätt vilka klasser eller utbildningsnivåer vi är på!
Postat av: Renée

shit.. jag vill börja rida och tävla igen :(

2009-06-27 @ 18:41:47
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Renée

sv: tja.. vi får väl se vad som händer när jag är tillbaka i Sverige :)

2009-06-27 @ 18:57:51
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Hanna

dt låter som en bra idé att skaffa en häst på foder tills dina egna och preston är fit for fight igen.



i ett inlägg för ett tag sedan skrev u lite fakt aom dina hästar, och jag blev förvånad över tuffe. jag trodde att han var mindre än så!

2009-06-28 @ 10:29:13
URL: http://hpsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0