Veckans TV-tips:

2009-07-22 | 21:19:05



Nu får jag väl komma igång med lite TV-tips igen, anledningen till att jag slutade var att ungefär alla hästbloggar började tipsa om det, så ni var väl mer än väl-informerade?... ;P

TORSDAG, 23/7:
Eurosport
- 08.35
Nations Cup Series (Falsterbo)

SÖNDAG, 26/7:
TV4 Sport
- 12.10
Meyden FEI Nations Cup
Postat av: sofia

SV;

tack! :)

man blir också så glad över att få veta att man har gjort rätt och gjorde de rätta + att man har hjälpt hästen! :)



ja tycker du också är jätteduktig! :)

2009-07-22 @ 23:08:17
URL: http://sofiaopatricia.blogg.se/
Postat av: Camilla

precis! ett sto är skapt för en person med tålamod och lång stubin.. jag har tyckt att Iris var hopplös hela sommaren och red barbacka (dressyr) och hon var så grymt fin! (tills hon gick omkull då, vill säga. xD )



men när man är "fjortisryttare", om jag får säga så, då ska man ha någon som gör som man säger åt dom = valack. xD När jag var i den åldern var det inte en gång jag kom tillbaka grinandes för att Iris var sär i huvudet. Nu har jag lärt mig svälja det hela.. ;)

2009-07-22 @ 23:46:27
URL: http://unafraid.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jo, det var som oväntat. Hon snubblade just före en bom, så hon hade aldrig chansen att återfå balansen, så hon stöp i backen!

nämen exakt! inan jag faller för en valack så ska han vara mycket speciell! som man säger:

"En valack säger man till, en hingst frågar man & till ett sto får man skriva en ansökan i fyra exemplar" ;)

2009-07-23 @ 00:00:37
URL: http://unafraid.blogg.se/
Postat av: Greta

Svar: Precis! Jätte tråkigt är det! Lär man sig aldrig att rida ordentligt kommer man aldrig komma upp i klasserna på stor häst senare. För om man ska hoppa en bana på 150 så krävs det lite mer än en bra häst. Synd bara att folk inte förstår det men jag antar att de får skylla sig själva! :P Så kan vi som vill lära oss göra det :)

2009-07-23 @ 00:22:15
URL: http://tallgarden.blogg.se/
Postat av: Anna

Svar: Okej det var ju synd att din syster inte är så intresserad av hästar, men är det en ponny då eller?



Nice, min systers c-ponny sålde vi för ett halvår sedan ungefär så var ju synd. Hon var jättelätt att rida och har tävlat jättehögt och SM och sånt :) Fast ska jag vara riktigt ärlig så ser ju nästan alla ponnys likadana ut och går likadant (de har ju så korta ben) så bara de är vackra och går i bra form och kan en del så kan nästan vilken ponny som helst gå till SM. Det är skillnad med hästar, där är det grymt stor skillnad! Vilka stora kliv vissa hästar tar i den ökade traven, det är fräckt!! :)

2009-07-23 @ 09:01:14
URL: http://soockertoopp.blogg.se/
Postat av: Lisan

vem går upp halv 9 på morgonen, jag vaknade ju nu haha. tack för infon föresten, däremot är jag på New forest SM när söndagens program visas :)



kolla gärna min designtävling på min blogg :)

2009-07-23 @ 11:25:50
URL: http://griseknoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0