Ingen vet, min hemlighet...

2009-07-20 | 18:08:57

 HEMLIGHET! Jag har en hemlighet som jag inte har berättat för er ännu, och jag tänker bara berätta det om svaret visar positivt. Ska jag vara ärlig så tror jag inte att det blir så, men man kan ju alltid hoppas!

MIN RYGG. Jag kom nyss på att min rygg är bra igen! Smärtan har gått ner så gradvis att jag inte har lagt märke till att den faktiskt är helt borta nu, och har nog varit i minst 1 månad?...

 JAG TROR ATT VI AVANMÄLER OSS till nästa tävling i Ystad. Jag och mamma har inte pratat ordentligt om det ännu, bara lite småsnack, men det skulle regna hela denna veckan, även på tävlingsdagen (Fredag). Då skulle det åska också! Men det återstår att se lite längre fram.
Postat av: Kajsa

jag vet väl din hemlighet??:O:P

2009-07-20 @ 20:00:09
Postat av: Kajsa

jag vet väl din hemlighet??:O:P

2009-07-20 @ 20:00:36
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Kajsa: Ja, såklart! :)

2009-07-20 @ 20:27:13
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: lisan

åh,är det en sån där Liiten hemlighet eller är jag ute och snurrar ?(: Hoppas iallafall som du!

2009-07-21 @ 03:16:26
URL: http://grisknoe.blogg.se/
Postat av: Ina Jacobsen

UTMANING!

Ta en bild på din ryktlåda och berätta kort om den som jag har gjort i mitt senaste inlägg. Alla ryktlådor kan ju inte se likadana ut och kanske kan man få nya ideer av varandra? Maila/ kommentera [[email protected]] när ni laggt upp den på er blogg så länkar jag till er för att få alla ryktlådor samlade. Utmaningen håller på fram t.o.m måndag den 27 Juli.

2009-07-21 @ 11:01:47
URL: http://inajacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0