Bombning pågår!

2009-01-27 | 16:08:11



Nu har bloggen stått tom några dagar, har inte haft någon lust till att blogga, inga idéer för den delen heller!...

Liva har utvecklats från lunkande gamling till nybliven unghäst, tror hon i alla fall! Bockningar och glädjesparkar är nästan en daglig träningsrutin nu, men så länge hon gör det för att hon tycker att träningen är kul, så har jag inget emot lite bus!

Nu får ni allt förbereda på en inläggsbomb! Alldeles strax...
Postat av: molle

e de liva? va fiiin bild!

2009-01-27 @ 16:09:50
Postat av: Anna

Okej, vad skoj! För där behöver man nog inte kvala in till, eftersom det inte är falsterbo som arangerar den, utan klubben bredvid. Så det är en vanlig lokal eller regional tävling tror jag..



Jooo precis, det har hänt en hel del grejer där. Jag såg det inte, men jag jobbade där nere då. Men så illa kommer det inet gå för mig, förhoppningsvis ;) hehe.



Jorå jag tror du hade vågat, det är bara att bita ihop och kämpa på :) Fast skulle det hända ngt, så skulle jag nog sluta med terräng direkt, för det kan ju vara farligt..

2009-01-27 @ 17:02:15
URL: http://soockertoopp.blogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG

Molle: Yes, nog är det Liva! ;P Tack så mycket!

2009-01-27 @ 17:13:26
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Anna

jag trodde också att det var falsterbo som arrangerade den, men efter att ha vart där ett antal år så har jag fått reda på att falsterbo inte har någonting med dem att göra. De har tävlingen i samband med falsterbo horse show för då får de fler tittare bland annat.



Kanske måste man kvala på ngt sätt, men det är inte kända ryttare som är med och tävlar i laghoppningen på fälten!



Jaa herregud, måste vara grymt jobbigt.. Men i den tävlingen är jag 99 % säker på att man måste kvala in. Så jag får väll fråga svante om jag får låna en av hans hästar ;) Eller ngt. Fast min egen häst hade vart nice att tävla med. Har du vart i falsterbo ngn gång och sett den djupa och långa graven på fältet? :/ :P

2009-01-27 @ 17:21:33
URL: http://soockertoopp.blogg.se/
Postat av: Katja

Vilken vacker bild på Liva Freja :)

2009-01-27 @ 17:40:28
URL: http://equestrian.blogg.se/
Postat av: molle

hej!

såg era kommentarer, man behöver inte kvala in för att vara med i teamchasingen på fälten som det heter.

Man behöver bara anmäla ett lag så är man med!

på häst så ligger höjden på 110cm typ

och på ponny ligger de på 60-70cm!

2009-01-27 @ 18:00:31
Postat av: FREJA LINDSKOG

Molle: Här har vi en som har koll på reglerna! ;D

2009-01-27 @ 21:05:11
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: molle

haha ja!

Men vi hade tänkt anmäla ett lag från klubben förra året!

2009-01-28 @ 08:29:29
Postat av: Anna

Jaa jag tänkte väll det, men då pratar vi om den lagterrängen på fältet, för där har jag som sagt också hört att man inte behöver kvala in till!:)



Jag håller verkligen med, de borde ha lite bättre information och fixa en hemsida där man kan hitta Alla olika tävlingar som finns. Ja ridsportsförbundet kunde ju ha en extra sida under namnet "annorlunda tävlingar" eller ngt liknande, där man kunde hitta dem :)



OJ, du måste du verkligen åka dit. Falsterbo är tio gånger bättre än göteborg horse show. Sommaren, solen, den sköna stämningen och hela grejer är otrolig i falsterbo :) I love it!

2009-01-28 @ 15:08:07
URL: http://soockertoopp.blogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG

Molle: Hehe, I know! ;D Det hade varit roligt att vara med, dock inte så smart att ha med någon av mina gamlingar, de hade varit halta efter halva turen... xO Finns det inga andra som vill vara med då? Det hade ju varit bra reklam för klubben! :P

2009-01-28 @ 18:23:59
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: molle

team chasingen har en egen hemsida:)

gå in på falsterbos hemsida och klick vidare till "teamchasing" där kommer deras egna hemsida upp:)

2009-02-02 @ 09:00:10
Postat av: molle

Nja dom som ville hade kanske inte klarat höjden precis.

Men ja tycker vi ska satsa med ponnylag i sommar

ja menar 70 kan manväl hoppa över;)

2009-02-02 @ 15:22:34
Postat av: FREJA LINDSKOG

Molle: Ja, fast det är frågan om vi ens kan skrapa ihop till det? xP

2009-02-02 @ 19:41:34
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0