Veckans to-do-list:

2009-02-23 | 17:24:57



MÅNDAG:
Idag alltså. Jag bestämde mig för att Liva & Co. fick vila idag igen, det är fint väder men jag fryser lika mycket som om jag nyss tagit ett dopp i havet... Dessutom är jag sur på skolan igen för den här veckan ska vi följa ett annat schema, eftersom vi har en s.k. "estetvecka"... 09.00 - 16.00 hela veckan.

TISDAG: Troligtvis ska jag få dressyrträna Preston för Hanna Helbig. Stackars Maria (Ägaren) har blivit sjuk och är som vanligt snäll och frågar om jag vill rida honom istället!
Men vi får se, känner hon sig bättre så är det självklart hon som ska träna honom, vi hade i alla fall tänkt att åka och kolla på.



TORSDAG: Inget annat än US-möte är inplanerat.

FREDAG: Klubbens alla Div. 1:or och några andra tävlingsryttare åker buss in till Malmö för att starta året med en Kick-Off, nämligen Utmaningarnas Hus! Det går ut på i princip samma sak som Fångarna på fortet, alltså olika banor, gåtor etc. som man ska lösa. Så det ska nog bli riktigt kul!

Det tillkommer nog en hel del fler saker innan veckans slut, mamma är inte så jätteduktig på att berätta allting...
Postat av: jacqueline dinewald

svar:

Haha i norrland så är allt försenat, har startat en klubbis, men inge mer. nu till helgen blir det regional, ÄNTLIGEN, sen drar som nationella igång :)



haha åh va jobbigt. jag ser då fram emot ett lov!!



Hihi ja.

Åh jag saknar verkligen att inte ha den, man såg mycke snyggare ut utan den där klumpiga västen ju :(

2009-02-23 @ 22:14:54
URL: http://charente.blogg.se/
Postat av: Hanna

full rulle!

min sambo var på utmaningarnas hus i lördags och han sa att det var skoj! men ta typ mjukisbyxor eller leggings på dig så att du inte fastnar och river sönder byxorna i alla klätterställningar ;)



ja, det blir lätt strul med platserna...

när jag var där förra året delades biljetterna ut i bussen och de sa att vi hade en hel sektion så det kvittade vilkan plats man hade för man kunde sätta sig var man ville... men så var det ju inte... folk fick flytta rundor för att få sitta med sina kompisar... på eftermiddagen var det faktiskt så struligt att några fick sitta i trappan!

2009-02-24 @ 09:50:39
URL: http://hpsdagbok.blogg.se/
Postat av: elise

fin fin blogg!

2009-02-26 @ 20:00:18
URL: http://ielise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0