Hästlista!

2009-02-25 | 13:56:32

Häst eller Ponny: Båda är underbara på sitt sätt!
Dressyr eller Hoppning: Här måste jag nog faktiskt välja hoppning ;)
Fux, Brun, Black, Svart, Skäck eller Skimmel: Jag gillar ovanliga färger men fux och brun kan också vara snygga, det beror på kroppstypen, tecken, lynne osv.
Briar eller Flippan: Briar är faktiskt snyggare.
Fullblod eller Kallblod: Hm, spelar ingen roll!
Varmblod eller Halvblod: Båda är ju lika söta.
Uteritt eller träningspass: Uteritt är alltid kul!

Vilken är din favorithästras: Har ingen speciell, det beror ju på individen.
Favoritsyssla i stallet: En ordentlig borstning på varje häst!
Favoritkändis i hästvärlden: Tina Lund.
Favorithäst i hästvärlden: Mina egna ;)
Favoritridlärare: Ulrika Trädgårdh, Elin Jeppsson och Katarina Jönsson.
Favorit hästarna/ponnierna i ditt liv just nu: Liva, Amber, Tuffe och Preston!


Hur många gånger har du blivit avslängd: Har aldrig blivit avslängd ännu, men det lär väl bli några gånger under Ambers inridning...
Hur många gånger har du ramlat av: Inte särskilt ofta här heller, har bara haft snälla pållar :P
Har du ridit en hingst: Nope.
Har du ridit ett arabiskt fullblod/engelskt fullblod: Nej, inte vad jag vet i alla fall.
Har du någonsin blivit jagad av en häst: Haha ja, av en shettis!
Har du vart med om en ridolycka: Snarare "Voltigeolycka" xP


Vad har du för färg på dina ridbyxor: Oj, miljontals! Gröna, blåa, beiga, vinröda, rosa, rutiga, randiga...
Har du ridstövlar eller ridskor: Både och.
Vad är din favorithäst för ras: Alla mina hästar är favoriter!
Andvänder du chaps: Ibland.
Vad har du för storlek på din ridhjälm: Ingen som helst aning xP
Hur högt har du hoppat: 110 cm.
Hur många priser har du sammanlagt: Hur många som helst, i en stor låda, upphängda och lite slängda varstans.
Hur bra tycker du att ditt stall är från 1-10: 8, saknas spolspilta och större utrymme ;)
Är hästar ditt liv: Ja, och så ska det förbli!
Inne på ditt rum, syns det att du gillar hästar: Nej, är aldrig i mitt rum förutom när jag ska sova så jag lägger inte så mycket tid på att hänga upp/ha saker där.

Postat av: Katja

Denna måste jag göra :D Är det okej.?

2009-02-25 @ 17:14:37
URL: http://equestrian.blogg.se/
Postat av: Katja

Nu har jag snott den :Dhaha

2009-02-25 @ 19:21:18
URL: http://equestrian.blogg.se/
Postat av: Kattiz

Åhh vad glad jag blir :-)

2009-02-25 @ 22:31:13
Postat av: Anna

Har du blivit jagad av en shettis??? :D hihi

2009-02-25 @ 23:01:23
URL: http://soockertoopp.blogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG

Kattiz: Det kan jag tänka mig ;)

2009-02-26 @ 07:17:15
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Gynning

Kul läsning!

2009-02-26 @ 10:45:52
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0