Da´n före Da´n

2009-02-20 | 10:21:33

... Som vi åker till GÖTEBORG HORSE SHOW! Hm... Detta ämnet är nog det stora huvudämnet bland Sveriges hästbloggar just nu...

I alla fall så tänkte jag informera er lite om dagens och morgondagens planering:

1. Idag ska jag iväg och rida Preston, hästen som jag ska få träna/tävla. Det är fint väder idag så systemkameran kan gott åka med, alternativt videokameran också.

2. Tur att det bara är dressyr som sänds från SVT idag, vi måste nämligen gå och lägga oss väldigt tidigt eftersom vi ska upp senast 04.00 på morgonen, bussen går vid 05.00! Jag måste dessutom packa alla saker jag ska ha med.

3. Jag och Katja ska träffas imorgon, vilket ska bli väldigt roligt!

Nu är ni lite uppdaterade, jag återkommer ikväll med bl.a. lite bilder på Preston, då blir ni glada va?


Amber under sensommaren 2008.
Postat av: molle

ja åker upp idag:)

ses i morgon freja!

2009-02-20 @ 10:41:07
URL: http://osterlenvoltige.blogg.se/
Postat av: thess

Svar: ta åt dig, du har verkligen lyckats med designen! trots allt är det ju själva skalet på ens blogg, och det första intrycket man får osv. Ser designen bra ut så är oftast innehållet bra, och jag som hästmänniska passar väll in här i din blogg som fisken i vattnet ;) haha!



Lycka till med ridningen idag, upp med foton & uppdatera bloggen/mig så fort som möjligt? :D



Uffa, krya på dig! feber också eller? :/ jag mår prima.

2009-02-20 @ 12:17:01
URL: http://thesshanning.blogg.se/
Postat av: FREJA KNUTSSON

Åh :D Så kul! Då kommer du se två av mina vänner som ska tävla i GP-ponny ^^

Hade faktiskt också velat träffa dig där! Synd att jag inte ska dit imrg :(

2009-02-20 @ 12:49:21
URL: http://guilibe.blogg.se/
Postat av: jacqueline dinewald

Åh jag skulle egentligen också åkt dit men hann inte boka tågbiljetter och dom är ju svindyra om man bokar sent!

Ha så kul där!

Har glömt säga att jag älskar din design, Själv letar man med ljus och lykta efter nån som kan fixa min.

2009-02-20 @ 16:48:52
URL: http://charente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0