Maggie

2009-08-25 | 19:00:14


Jag tog en hel bunke med minnes-bilder till Kattiz, som hon ska få imorgon

Resan till Båstad (Inte Borås som jag skrev innan, snurrig...) tog hela dagen, närmare bestämt 7-8 timmar! Jag var helt slut när jag kom hem, somnade nästan i bilen på vägen hem...

Stallet som Magpie skulle stå i var ganska charmigt, inget flådigt och stort men väldigt hemtrevligt. Hagarna var jättefina med mycket gräs, träd och andra hästkompisar. Jättemysiga ridvägar och 5 minuters skrittavstånd till ridhus (Båstad Ridklubb)! Den nya ägaren var en äldre dam, pratglad och trevlig.


Söt-Mag i sin nya hage!

Hon var väldigt lugn när vi lastade ur henne, stod helt stilla och tittade. När vi släppte henne i hagen så strosade hon några meter och hälsade på några andra hästar, rullade sig, och släppte sedan inte gräset för en sekund!
Jag tror att Maggie kommer trivas jättebra!
Postat av: Emelie - hästskötare i Spanien

gillar din blogg :) läs om mitt liv då jag flyttar till Spanien nästa vecka för att jobba som hästskötare. En dröm för många, min vardag!

2009-08-31 @ 00:15:04
URL: http://forslof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0