2 pass:

2009-04-15 | 22:43:32

Eftersom jag missade att uppdatera er om gårdagens hoppträning med Preston, så är det väl bäst att göra det nu?
Allting gick super, vi blev inte sena att rida fram för första gången! Det bästa var att han inte reagerade på något hinder och han höll igång galoppen runt hela banan. Han har fått en jäkla bjudning på hinder, vilket är kul, men jag sitter och tjuvhåller hela tiden eftersom jag tycker han går fort jämfört med Livas små steg, vilket medför att kommer jag en liten gnutta efter i språnget så står eftergiften på minustecken... Inte bra för hans förtroende!

Jag fick även höra att Maria hade fått några väldigt fina ord från tränaren ang. Preston, med rätt träning och rätt ryttare kommer de orden bli sanna!





Dagens pass gick mest ut på att göra något roligt under en kort uteritt, jag hade tänkt köra lite mer lydnad men det blev inte av. Han var lydig nog på det vi gjorde så jag tyckte att det räckte.

Föreberedelserna inför imorgon är halvt igång, alla Prestons saker är putsade och klara, nytt schabrak och allting dessutom. Så det är endast mina saker som ska fixas klart. Får väl försöka gå och lägga mig ganska snart så att jag är utvilad och fräsch imorgon och orkar rida mitt bästa.

Ni ska få uppdatering om hur det gick så snabbt som jag bara orkar imorgonkväll!
Postat av: Jenny [Fotoblogg]

Härliga bilder! du verkar ha en riktigt talangfull pålle :D



förresten tänkte jag påminna om fototävlingen som du ville vara med i på min blogg. Senast imorgon kl. 00.00 vill jag ha bilderna, om du fortfarande vill vara med. Ha det bra! Kram Jenny.

2009-04-16 @ 14:54:11
URL: http://fromtheinsideout.blogg.se/
Postat av: matilda

Verkar vara en härlig häst! Nu är jag riktigt sugen att skaffa stor!

2009-05-02 @ 03:40:26
URL: http://farrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0