"Weee are the Champiooons"

2008-10-06 | 14:28:34

Gud vad jag har börjat längta till Voltigetävlingen! Den sista för året, och finalen för Sydserien. Mitt lag kommer vinna Sydserien för Mellanklass, såvida inte Örestad åker och vinner på Caprifolens tävling (Vi ska inte dit eftersom det är för långt att köra).

Jag och Julia har redan provat ut frisyr och smink som passar utmärkt till våra nya dräkter, OHHH, vad jag älskar våra nya dräkter! Musik har vi redan bestämt vilka låtar men vi har inte mixat ihop dem ännu eftersom vi behöver ha kürprogrammet klart innan, så att musiken byts ut samtidigt som kürerna.

Tyvärr får ni inte se några bilder på förhand hur vi kommer se ut, man kan ju inte riskera att något blir härmat!


Laget i våras, efter en tävling på Malmö Ridklubb. Hästen Cicorius, linförare
Katarina Jönsson.
Voltigörer: Jag, Molle, Julia och Karna.
Postat av: Molle

Oh no!

va e de för smink och frisyr!?:D

2008-10-15 @ 15:18:04
Postat av: Freja Lindskog

Molle: Sminket är ungefär det samma, men frisyren är jättefin!

2008-10-15 @ 22:52:43
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0