På 10:e plats

2008-10-05 | 19:41:13


En gammal bild från när Susanne tränade Dressyr på Liva.

Ja, idag var det Hoppallsvenskan Häst på Lillhagen! Usch, säger jag bara. Att köra nästan 2 timmar i storm och regnrusk är inget att rekommendera, som tur är så är Liva ganska tålig i transporten...

Det gick sådär för laget, jag som verkligen trodde att vi hade turen på vår sida denna omgång, men icke. Det gick jättebra för övriga tre i laget i förklassen (Jag var inte med, ville spara på Liva då hon inte är riktigt igång ännu), Emma fick till och med gå in på prisutdelning!
I lagklassen gick det superbra för Molle, bara 4 fel denna gången! Även Leona fick 4 fel efter en riktigt bra runda, Emma vägrade ut sig på kombinationen, Zino tyckte väl att det räckte med 6 hinder kanske! Men för mig och Liva gick det skit... Vi fick 4 fel, det är väl OK med tanke på att jag inte hann värma upp riktigt ordentligt, men ändå är jag så himla besviken på mig själv! Jag har ju inte hållit igång Liva särskilt ordentligt, så hon kändes ganska stel i benen och båda var väldigt oförberedda inför tävling...

Så med de bästa resultaten inräknade fick vi totalt 12 fel, vilket lade oss på 10:e plats för dagen, och 10:e plats totalt (Tror jag). 

Nåja, jag ska leta upp några tävlingar nu som vi kan vara med i, få upp flåset igen, och plocka hem några nya rosetter såklart!
Postat av: molle

De gick jättebra för dig med:)

2008-10-05 @ 20:02:07
Postat av: Freja Lindskog

Molle: Nej, det var acceptabelt men inte bra :/ Men vi kommer igen på nästa tävling!

2008-10-05 @ 20:22:06
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Dilek Isabelle

vilken fin blogg!din header är bäst:)

2008-10-09 @ 22:35:11
URL: http://izmir.blogg.se/
Postat av: Freja Lindskog

Dilek Isabelle: Tack så jätte, jätte, JÄTTEmycket! :D

2008-10-10 @ 07:16:53
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0